vrijdag 20 november 2015

Ingeduffeld

Winter is coming! Ideaal om eindelijk eens het jasje uit "Zo geknipt" te maken. Ingeduffeld, dat is echt wel de nagel op de kop. Een teddy'tje binnenin en een schoon stofke aan de buitenkant. Eentje dat ik kocht in Canterburry in een schattig stoffenwinkeltje. Ik blijf het speciaal vinden zo "op den bots" stoffen scoren. 

Goh, time flies hé. Stella is de 5 maand gepasseerd, het kleine is er volledig maar dan ook volledig af. Ze volgt met haar arendsogen, kirt er op los als ze haar grote zus ziet en laat ons elke dag genieten van haar smakelijke lach. Een vrolijk kind, amper een traan en eentje waar je er zeker 5 van op de wereld wil zetten. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn compleet, mijn lichaam wil écht geen 7 meer op de weegschaal zien staan en eigenlijk is het best OK zo twee koters. Elk een kind om aan te kleden, en het werkt perfect.  
Mijn roze wolk, mijn wolk van een dochter, it's all there. In tweevoud. 
 
Kijk en warm jullie hart aan mijn knuffelkindje in haar knuffeljasje. 







 Stof: Teddy (Bellelien)
Patroon: Ingeduffeld - Zo Geknipt

Ik waagde me vorige maand ook aan breiwerk. Deze schattige mutsjes maken de winteroutfit af. En nu: sneeuw! 

 
Wol: Veritas
Patroon: Sofia voor baby's - Jules & Julie van Julie Jaeken

 

 

9 opmerkingen:

  1. zo zacht, zo mooi! Echt een mooi jasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met een hoog knuffelgehalte, zo wel het jasje als het schatje erin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg het er instant warm van. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig jasje met de witte wol aan de binnenzijde!
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super jasje! Wa zalig he, de interactie als de kleinste de grootste ziet (en omgekeerd!) Genieten met een grote G!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ongelofelijk mooi gedaan, dat wordt genieten deze winter!

    BeantwoordenVerwijderen