donderdag 8 augustus 2013

Was het nu robe of jupe?

Ik vergiste me al meermaals maar het is wel degelijk "robe"...mijn verslaving. 
Mijn eerste creatie was een "jupe", ergens in de herfst vorig jaar, onder deskundige begeleiding van een Femma-instructrice. Schots en scheef, en vooral veel te groot, maar het was een rokje en ik was er trots op. Dochterlief heeft het nooit gedragen maar bon, het gaf me goede moed om door te zetten. 
Er volgende heel wat andere projectjes zoals een potloodrol, pamperzakje, ritszakje, zonnebrilzakje en vooral veel slabbetjes want daar kon je niet veel mee misdoen. 
Mijn grootste uitdaging was het omkeerbaar kleedje. Poepsimpel volgens velen maar de naaileek hier verstond er geen jota van. Dus veranderde ik mijn plan en maakte ik maar andere kleedjes. Volledig afgedragen in de crèche en bij deze sta ik er dus ook bekend als de naaimama. Leuk hé. 
Om to the point te komen: ik waagde me deze week nog eens aan het omkeerbaar kleedje. Deze keer volgde ik een andere tutorial en bingo! Het patroontje vond ik het beste hier
Het resultaat:  

8 opmerkingen: